torsdag den 19. juli 2012

Fransk manicure.♥

Hej blogger! I går eftermiddags kedede jeg mig lidt, så hvorfor ikke lave en fransk manicure? ;D
Så kig med, lidt længere nede!(Y)<3




Her er mine neglakker, så! :S




Hvilke skulle jeg bruge? Den hvide, og den gennemsigtige....



Få det gamle neglak af, ellers er det ikke pænt. :-P



Er er så den lyserøde/gennemsigtige XD

Den lægger du på som det første, og lader det tørre! :S


Brug evt, en føntørre. xD

Er er den hvide, den lægger du på i kanten af neglen, når det lyserøde er tørret. :-P

Så skulle det gerne se sådan ud. xD
Det færdige resultat!:S




Et lidt klamt billede, men ehm jeg kedede mig. :D

Igen et lidt klamt billede, meeen!:S

At kede sig. :S

My Baby!xD




Fortsæt god sommer! C:
xoxo Freja C:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar