søndag den 29. juli 2012

Hjemme fra Sverige!


Hej  er jeg kommet hjem igen! 
Jeg har glædet mig til at komme hjem til Danmark og bloggen igen!
Jeg har savnet dig rigtig meget Cille! <3<3<3<3


Jeg synes lige i skulle se lidt fra min ferie! kig med i mine billeder!
Fortsæt god ferie allesammen!


Xoxo Freja! :3




Jeg kan ikke huske om det er store bælt eller lille bælt? Men vi kørte over begge!:S



Min kusine til højere, mig i midten og min lille søster til venstre. xD



En forlystelse vi prøvede på bakken! Vi tog nemlig en smut på bakken i københavn, fordi vi kørte igennem københavn! B-D



BLÅ TUUNGEEEEE! :D


En lækker softice! 


Endnu en forlystelse vi prøvede. XD


Min kusine og jeg, på vores mini hotel, inden vi tog til Sverige... :D


Onde onde lille søster, som tager billeder af mig når jeg snakker.... C:


ÆHÆHÆHÆHÆH, ♥


I Sverige har de et glaspusterrig! Der var vi inde, og alt var lavet af glas! Her kan du se nogle af tingene... :Ø Vi kunne også selv lave glas!xD


Jeg elsker virkelig denne glad tingting! C:


Og denne, er ekstrem flot! 


Den er sååååååååååååååå nice! B-D


Og denne! er så yndig!




En af mine ynglings!!! :D


Et rigtig øl glas, hvad? xD 
Hvilke glas ting var dine ynglings? Skriv en kommentar! 




HEEEJ! :S


Jeg ællllllsker at bade!! B-P




Når min lille søster tager billeder af sig selv! 


Pandekager, lavet af Biger! XD


Seje, Reje!!! C:


LOLOLOLOLO, EHE. B)


Føj! Hun er ulækker!!!!C:


En MEEEEEEEEEEEEEEGAAAAAAAAAAAAAA NICE bil. :-)


Endnu en sej bil!


Her laver jeg mit eget glas!C:


Her puster jeg det! XD



Seeeeeeees!


2 kommentarer: