fredag den 19. oktober 2012

Hjemme igen.....

Hej Alle. Sammen nu er jeg kommet hjem fra det der hus. :-) Det var en super hyggelig tur. Og bagefter tog vi på MCD! <3 Jeg tog 33 billeder men tror kun der kommer 30 ind.. :-)'








Min lille søster. 


Mig!


Det har været kakao i..


Det var et pølsehorn. 


Lys.


"FLOT"


En gammel knallert (staves) (Dårlig kvalitet) 



En dame.


Rider rustning 


Den lavede man smør i. :)


En mur der var gået i stykker.


Der var mega langt ned. Dette billed var ingengang helt oppe fra.


Slotsgården.


Tårn.


Skolestuen.


God udsigt.


Ejjj. :D


Men lillesøster. :-*


Mig.


En And!!


Det var virkelig smukt.


SMUKT! *-;



Der blev ikke så mange billeder da min bror ikke ville med på bloggen. Og nogen blev dårlige.
Men jeg håber da at det var nok om min tur. ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar